
Motorsport. Läs mer Också: ** cadillac** bekräftar Valtteri Bottas och Sergio Perez för 2026 F1 debut Bottas / Perez lineup “en djärv signal av avsikt” - Cadillac Medan vissa outfits förväntas behålla sina nuvarande line-ups, om än efter några utdragna brinksmanship bakom kulisserna, andra är med rätta föremål för stor intriger. I den totala Red Bull-uppställningen spikas endast Max Verstappen kontraktsvis utöver 2025; de återstående tre är i flöde på grund av stridande, verkställande caprice och den ständigt närvarande upp-eller-ut-policyn för Red Bulls unga förarprogram. Pierre Gasly stannar på Alpine medan identiteten på föraren i den andra platsen verkar till stor del beroende på vilken sida av sängen Flavio Briatore dyker upp från dagen i fråga.
mercedesGeorge Russell, Mercedes, Andrea Kimi Antonelli, MercedesGeorge Russell, Mercedes, Andrea Kimi Antonelli, MercedesTreat ?em mean, keep ?em keen? Inte riktigt, men Mercedes lag huvudman Toto Wolff gillar att hålla sina alternativ öppna och är sällan bråttom att stänga långsiktiga erbjudanden, genom 2023, du? ll minns, han engagerade sig i en långvarig kontraktsdans med Lewis Hamilton, som ingår i en “en plus en”? Det handlar om Lewis som slutligen ansågs otillfredsställande. Därför rasar han nu i rött. Båda Mercedes-sätena är för närvarande öppna för 2026, och George Russell och Kimi Antonelli kommer till slutet av sina nuvarande erbjudanden - i Antonellis fall, ett ettårigt kontrakt.
. Wolff är känd för att ha varit i diskussioner med Verstappen och hans ledning, men holländaren har bestämt sig för att stanna där han är för nästa år och bedömer konkurrensordningen enligt de nya tekniska föreskrifterna. Från en svaghet, Russell fann sig därför med en starkare hand under sommaren och sade i Spa att han har? Inget att oroa sig för? Han förblir “sort of managed and controlled by Mercedes?”, så överens om ett kontrakt för 2026 och bortom förstås bara vara en fråga om detaljer. Baserat på hans prestationer hittills denna säsong i en udda bil, skulle det vara djärvt att föreslå att någon annan förare kan göra ett bättre jobb. Performance-wise, Antonelli är på en klibbigare wicket, men Mercedes? Omvandling till en tidigare bakre upphöjning geometri verkar ha hjälpt hans förtroende. Wolff och Mercedes har investerat en hel del tid och energi i Antonellis karriär och, sunk cost fallacy trots, skulle det vara för tidigt att kasta ut honom efter en säsong. ochnbsp;? Benching? Antonelli för en säsong och installera en mer erfaren förare bredvid Russell är bland de mindre sannolika möjligheterna.
. **************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************** Det skulle ytterligare skada hans förtroende på lång sikt - och som med Russell finns det få alternativ som kan ansluta sig och göra ett bättre jobb. En Mick Schumacher comeback är mycket osannolikt och nuvarande reservförare Frederik Vestis ensitsiga öde är mer benägna att involvera 100% elkraft Red BullYuki tsunoda, RB F1 TeamYuki Tsunoda, RB F1 TeamYuki Tsunoda går en veritabel tightrope i andra Red Bull racingsätet för tillfället Trots volymerna av disingenuous cant uttalad av ledande figurer inom organisationen, inklusive tidigare lagets huvudman Christian Horner, har händelserna i denna säsong endast tjänat för att bekräfta intrycket att detta är en bil, en-driver organisation. Och inte bara det, det har fallit i den obevekliga och obefogade vanan av? Punching down? på den andra föraren, skyller dem för sina egna misslyckanden.
Under det senaste året har Sergio Perez och Liam Lawson kastats under bussen, och Tsunoda har undvikit att gå med dem bara för att listan över potentiella ersättningar har minskat. ochnbsp*; Således Tsunoda arbetar på, fortfarande sades med en äldre spec av en peaky och pestilential bil. I den sista veckan av sommaren paus, dregs på internet blev mycket upphetsad av möjligheten av fyra-time IndyCar mästare Alex Palou - för närvarande föremålet för en $ 30m rättegång av McLaren - ersätta Tsunoda nästa säsong. Ursprunget till berättelsen var ett spekulativt stycke i Indianapolis Star som hävdar “källor säger? Red Bull var intresserad. Palou är känd för att ha en F1-enhet, men både han och hans ledning har varit snabb att förneka sådana diskussioner. Är han så desperat att hoppa till F1 att han skulle avbryta hans 2026 Chip Ganassi Racing IndyCar kontrakt och ta upp en av de mest oönskade platserna på nätet? Isack Hadjar är en annan möjlighet, men han har öppet grävt sina klackar i redan.
Red Bulls nästa kula i kammaren, när det gäller sin egen förarutvecklingsstege, är Arvid Lindblad - men medan han tog ? Rookie? Slot i FP1 på Silverstone i år artighet av en superlicens undantag, han är mer benägna att främjas till ** racing ** Bulls först. Sekund bit av körsbäret för Liam Lawson? Racing BullsLiam Lawson, Racing Bulls Team, Isack Hadjar, Racing Bulls TeamLiam Lawson, Racing Bulls Team, Isack Hadjar, Racing Bulls TeamBoth Isack Hadjar och Liam Lawson är på ettåriga erbjudanden - Lawson på grund av hans misslyckade dalliance med Red Bulls senior team, och Hadjar eftersom det fanns de i den bredare organisationen som inte särskilt betygade honom. Efter en stamning start i Melbourne, Hadjar har tjänat upp flera sändningar av ödmjuk paj genom att uttrycka leverans till sina tvivlare denna säsong **************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************** Han har fått hjälp av en relativt godartad bil, men han har haft det bättre av Lawson, som fortfarande är i förtroendeskapande läge. Det förstod att Hadjar är mycket motståndskraftig mot tanken att bli befordrad till seniorlaget just nu - och med rätta.
. **************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************** Men trots att han anmäler sig till 22 Ventures ledningsbolag som också övervakar angelägenheter fotbollsspelare Kylian Mbappe och Bukayo Saka, han ** remains ** en produkt av Red Bull systemet och kan vara tvungen att gå AlpineFranco Colapinto, AlpineFranco Colapinto, Alpine Bland giftet chalices tillgängliga för att sup från i Formel 1, en Alpine rida är andra endast till Red Bull garage tillsammans Verstappen Gasly, en tidigare imbiber från det giftiga fartyget, registreras för 2026, men den andra platsen är potentiellt öppen för alla med en stark nog konstitution. Jack Doohan är fortfarande en del av Alpine set-up men tros vara osannolikt att återvända till cockpit någon gång snart.
Franco colapinto*, som ersatte honom tidigt denna säsong, var ursprungligen förstås vara på en fem-rass utvärderingsavtal, men de som räknar dessa på händerna kommer snart att springa ur fingrarna. De facto team huvudman Flavio Briatore förblir okontrollerbar när man frågar vad affären är, vilket ger ett annat svar varje gång, som en funktionsfel uppsättning köksskalor. Det är förstått att Colapinto, vars förtroende verkar minska varje gång han kör A525, är effektivt på en ras-by-race arrangemang - så han kunde hitta sig själv gå vägen Doohan när som helst. ochnbsp; Det är som F1: s motsvarighet till Pit och Pendulum, om än med Briatore snarare än Vincent Price vid kontrollerna. För att läsa fler artiklar besök vår marknad: Vem fyller de sista platserna för F1 2026 efter Cadillac-nyheter?
Motorsport. Läs mer Också: ** cadillac** bekräftar Valtteri Bottas och Sergio Perez för 2026 F1 debut Bottas / Perez lineup “en djärv signal av avsikt” - Cadillac Medan vissa outfits förväntas behålla sina nuvarande line-ups, om än efter några utdragna brinksmanship bakom kulisserna, andra är med rätta föremål för stor intriger. I den totala Red Bull-uppställningen spikas endast Max Verstappen kontraktsvis utöver 2025; de återstående tre är i flöde på grund av stridande, verkställande caprice och den ständigt närvarande upp-eller-ut-policyn för Red Bulls unga förarprogram. Pierre Gasly stannar på Alpine medan identiteten på föraren i den andra platsen verkar till stor del beroende på vilken sida av sängen Flavio Briatore dyker upp från dagen i fråga.
mercedesGeorge Russell, Mercedes, Andrea Kimi Antonelli, MercedesGeorge Russell, Mercedes, Andrea Kimi Antonelli, MercedesTreat ?em mean, keep ?em keen? Inte riktigt, men Mercedes lag huvudman Toto Wolff gillar att hålla sina alternativ öppna och är sällan bråttom att stänga långsiktiga erbjudanden, genom 2023, du? ll minns, han engagerade sig i en långvarig kontraktsdans med Lewis Hamilton, som ingår i en “en plus en”? Det handlar om Lewis som slutligen ansågs otillfredsställande. Därför rasar han nu i rött. Båda Mercedes-sätena är för närvarande öppna för 2026, och George Russell och Kimi Antonelli kommer till slutet av sina nuvarande erbjudanden - i Antonellis fall ett års kontrakt.
Wolff är känd för att ha varit i diskussioner med Verstappen och hans ledning, men holländaren har bestämt sig för att stanna där han är för nästa år och bedömer konkurrensordningen enligt de nya tekniska föreskrifterna. Från en svaghet, Russell fann sig därför med en starkare hand under sommaren och sade i Spa att han har? Inget att oroa sig för? Han förblir “sort of managed and controlled by Mercedes?”, så överens om ett kontrakt för 2026 och bortom förstås bara vara en fråga om detaljer. Baserat på hans prestationer hittills denna säsong i en udda bil, skulle det vara djärvt att föreslå att någon annan förare kan göra ett bättre jobb. Performance-wise, Antonelli är på en klibbigare wicket, men Mercedes? Omvandling till en tidigare bakre upphöjning geometri verkar ha hjälpt hans förtroende. Wolff och Mercedes har investerat en hel del tid och energi i Antonellis karriär och, sunk cost fallacy trots, skulle det vara för tidigt att kasta ut honom efter en säsong. ochnbsp;? Benching? Antonelli för en säsong och installera en mer erfaren förare bredvid Russell är bland de mindre sannolika möjligheterna.
. **************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************** Det skulle ytterligare skada hans förtroende på lång sikt - och som med Russell finns det få alternativ som kan ansluta sig och göra ett bättre jobb. En Mick Schumacher comeback är mycket osannolikt och nuvarande reservförare Frederik Vestis ensitsiga öde är mer benägna att involvera 100% elkraft Red BullYuki tsunoda, RB F1 TeamYuki Tsunoda, RB F1 TeamYuki Tsunoda går en veritabel tightrope i andra Red Bull racingsätet för tillfället Trots volymerna av disingenuous cant uttalad av ledande figurer inom organisationen, inklusive tidigare lagets huvudman Christian Horner, har händelserna i denna säsong endast tjänat för att bekräfta intrycket att detta är en bil, en-driver organisation. Och inte bara det, det har fallit i den obevekliga och obefogade vanan av? Punching down? på den andra föraren, skyller dem för sina egna misslyckanden.
Under det senaste året har Sergio Perez och Liam Lawson kastats under bussen, och Tsunoda har undvikit att gå med dem bara för att listan över potentiella ersättningar har minskat. ochnbsp*; Således Tsunoda arbetar på, fortfarande sades med en äldre spec av en peaky och pestilential bil. I den sista veckan av sommaren paus, dregs på internet blev mycket upphetsad av möjligheten av fyra-time IndyCar mästare Alex Palou - för närvarande föremålet för en $ 30m rättegång av McLaren - ersätta Tsunoda nästa säsong. Ursprunget till berättelsen var ett spekulativt stycke i Indianapolis Star som hävdar “källor säger? Red Bull var intresserad. Palou är känd för att ha en F1-enhet, men både han och hans ledning har varit snabb att förneka sådana diskussioner. Är han så desperat att hoppa till F1 att han skulle avbryta hans 2026 Chip Ganassi Racing IndyCar kontrakt och ta upp en av de mest oönskade platserna på nätet? Isack Hadjar är en annan möjlighet, men han har öppet grävt sina klackar i redan.
Red Bulls nästa kula i kammaren, när det gäller sin egen förarutvecklingsstege, är Arvid Lindblad - men medan han tog ? Rookie? Slot i FP1 på Silverstone i år artighet av en superlicens undantag, han är mer benägna att främjas till ** racing ** Bulls först. Sekund bit av körsbäret för Liam Lawson? Racing BullsLiam Lawson, Racing Bulls Team, Isack Hadjar, Racing Bulls TeamLiam Lawson, Racing Bulls Team, Isack Hadjar, Racing Bulls TeamBoth Isack Hadjar och Liam Lawson är på ettåriga erbjudanden - Lawson på grund av hans misslyckade dalliance med Red Bulls senior team, och Hadjar eftersom det fanns de i den bredare organisationen som inte särskilt betygade honom. Efter en stamning start i Melbourne, Hadjar har tjänat upp flera sändningar av ödmjuk paj genom att uttrycka leverans till sina tvivlare denna säsong **************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************** Han har fått hjälp av en relativt godartad bil, men han har haft det bättre av Lawson, som fortfarande är i förtroendeskapande läge. Det förstod att Hadjar är mycket motståndskraftig mot tanken att bli befordrad till seniorlaget just nu - och med rätta.
. **************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************** Men trots att han anmäler sig till 22 Ventures ledningsbolag som också övervakar angelägenheter fotbollsspelare Kylian Mbappe och Bukayo Saka, han ** remains ** en produkt av Red Bull systemet och kan vara tvungen att gå AlpineFranco Colapinto, AlpineFranco Colapinto, Alpine Bland giftet chalices tillgängliga för att sup från i Formel 1, en Alpine rida är andra endast till Red Bull garage tillsammans Verstappen Gasly, en tidigare imbiber från det giftiga fartyget, registreras för 2026, men den andra platsen är potentiellt öppen för alla med en stark nog konstitution. Jack Doohan är fortfarande en del av Alpine set-up men tros vara osannolikt att återvända till cockpit någon gång snart.
Franco colapinto*, som ersatte honom tidigt denna säsong, var ursprungligen förstås vara på en fem-rass utvärderingsavtal, men de som räknar dessa på händerna kommer snart att springa ur fingrarna. De facto team huvudman Flavio Briatore förblir okontrollerbar när man frågar vad affären är, vilket ger ett annat svar varje gång, som en funktionsfel uppsättning köksskalor. Det är förstått att Colapinto, vars förtroende verkar minska varje gång han kör A525, är effektivt på en ras-by-race arrangemang - så han kunde hitta sig själv gå vägen Doohan när som helst. ochnbsp; Det är som F1: s motsvarighet till Pit och Pendulum, om än med Briatore snarare än Vincent Price vid kontrollerna. För att läsa fler artiklar besök vår marknad: Vem fyller de sista platserna för F1 2026 efter Cadillac-nyheter?
Motorsport. Läs mer Också: ** cadillac** bekräftar Valtteri Bottas och Sergio Perez för 2026 F1 debut Bottas / Perez lineup “en djärv signal av avsikt” - Cadillac Medan vissa outfits förväntas behålla sina nuvarande line-ups, om än efter några utdragna brinksmanship bakom kulisserna, andra är med rätta föremål för stor intriger. I den totala Red Bull-uppställningen spikas endast Max Verstappen kontraktsvis utöver 2025; de återstående tre är i flöde på grund av stridande, verkställande caprice och den ständigt närvarande upp-eller-ut-policyn för Red Bulls unga förarprogram. Pierre Gasly stannar på Alpine medan identiteten på föraren i den andra platsen verkar till stor del beroende på vilken sida av sängen Flavio Briatore dyker upp från dagen i fråga.
mercedesGeorge Russell, Mercedes, Andrea Kimi Antonelli, MercedesGeorge Russell, Mercedes, Andrea Kimi Antonelli, MercedesTreat ?em mean, keep ?em keen? Inte riktigt, men Mercedes lag huvudman Toto Wolff gillar att hålla sina alternativ öppna och är sällan bråttom att stänga långsiktiga erbjudanden, genom 2023, du? ll minns, han engagerade sig i en långvarig kontraktsdans med Lewis Hamilton, som ingår i en “en plus en”? Det handlar om Lewis som slutligen ansågs otillfredsställande. Därför rasar han nu i rött. Båda Mercedes-sätena är för närvarande öppna för 2026, och George Russell och Kimi Antonelli kommer till slutet av sina nuvarande erbjudanden - i Antonellis fall ett års kontrakt.
Wolff är känd för att ha varit i diskussioner med Verstappen och hans ledning, men holländaren har bestämt sig för att stanna där han är för nästa år och bedömer konkurrensordningen enligt de nya tekniska föreskrifterna. Från en svaghet, Russell fann sig därför med en starkare hand under sommaren och sade i Spa att han har? Inget att oroa sig för? Han förblir “sort of managed and controlled by Mercedes?”, så överens om ett kontrakt för 2026 och bortom förstås bara vara en fråga om detaljer. Baserat på hans prestationer hittills denna säsong i en udda bil, skulle det vara djärvt att föreslå att någon annan förare kan göra ett bättre jobb. Performance-wise, Antonelli är på en klibbigare wicket, men Mercedes? Omvandling till en tidigare bakre upphöjning geometri verkar ha hjälpt hans förtroende. Wolff och Mercedes har investerat en hel del tid och energi i Antonellis karriär och, sunk cost fallacy trots, skulle det vara för tidigt att kasta ut honom efter en säsong. ochnbsp;? Benching? Antonelli för en säsong och installera en mer erfaren förare bredvid Russell är bland de mindre sannolika möjligheterna.
. **************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************** Det skulle ytterligare skada hans förtroende på lång sikt - och som med Russell finns det få alternativ som kan ansluta sig och göra ett bättre jobb. En Mick Schumacher comeback är mycket osannolikt och nuvarande reservförare Frederik Vestis ensitsiga öde är mer benägna att involvera 100% elkraft Red BullYuki tsunoda, RB F1 TeamYuki Tsunoda, RB F1 TeamYuki Tsunoda går en veritabel tightrope i andra Red Bull racingsätet för tillfället Trots volymerna av disingenuous cant uttalad av ledande figurer inom organisationen, inklusive tidigare lagets huvudman Christian Horner, har händelserna i denna säsong endast tjänat för att bekräfta intrycket att detta är en bil, en-driver organisation. Och inte bara det, det har fallit i den obevekliga och obefogade vanan av? Punching down? på den andra föraren, skyller dem för sina egna misslyckanden.
Under det senaste året har Sergio Perez och Liam Lawson kastats under bussen, och Tsunoda har undvikit att gå med dem bara för att listan över potentiella ersättningar har minskat. ochnbsp*; Således Tsunoda arbetar på, fortfarande sades med en äldre spec av en peaky och pestilential bil. I den sista veckan av sommaren paus, dregs på internet blev mycket upphetsad av möjligheten av fyra-time IndyCar mästare Alex Palou - för närvarande föremålet för en $ 30m rättegång av McLaren - ersätta Tsunoda nästa säsong. Ursprunget till berättelsen var ett spekulativt stycke i Indianapolis Star som hävdar “källor säger? Red Bull var intresserad. Palou är känd för att ha en F1-enhet, men både han och hans ledning har varit snabb att förneka sådana diskussioner. Är han så desperat att hoppa till F1 att han skulle avbryta hans 2026 Chip Ganassi Racing IndyCar kontrakt och ta upp en av de mest oönskade platserna på nätet? Isack Hadjar är en annan möjlighet, men han har öppet grävt sina klackar i redan.
Red Bulls nästa kula i kammaren, när det gäller sin egen förarutvecklingsstege, är Arvid Lindblad - men medan han tog ? Rookie? Slot i FP1 på Silverstone i år artighet av en superlicens undantag, han är mer benägna att främjas till ** racing ** Bulls först. Sekund bit av körsbäret för Liam Lawson? Racing BullsLiam Lawson, Racing Bulls Team, Isack Hadjar, Racing Bulls TeamLiam Lawson, Racing Bulls Team, Isack Hadjar, Racing Bulls TeamBoth Isack Hadjar och Liam Lawson är på ettåriga erbjudanden - Lawson på grund av hans misslyckade dalliance med Red Bulls senior team, och Hadjar eftersom det fanns de i den bredare organisationen som inte särskilt betygade honom. Efter en stamning start i Melbourne, Hadjar har tjänat upp flera sändningar av ödmjuk paj genom att uttrycka leverans till sina tvivlare denna säsong **************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************** Han har fått hjälp av en relativt godartad bil, men han har haft det bättre av Lawson, som fortfarande är i förtroendeskapande läge. Det förstod att Hadjar är mycket motståndskraftig mot tanken att bli befordrad till seniorlaget just nu - och med rätta.
. **************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************** Men trots att han anmäler sig till 22 Ventures ledningsbolag som också övervakar angelägenheter fotbollsspelare Kylian Mbappe och Bukayo Saka, han ** remains ** en produkt av Red Bull systemet och kan vara tvungen att gå AlpineFranco Colapinto, AlpineFranco Colapinto, Alpine Bland giftet chalices tillgängliga för att sup från i Formel 1, en Alpine rida är andra endast till Red Bull garage tillsammans Verstappen Gasly, en tidigare imbiber från det giftiga fartyget, registreras för 2026, men den andra platsen är potentiellt öppen för alla med en stark nog konstitution. Jack Doohan är fortfarande en del av Alpine set-up men tros vara osannolikt att återvända till cockpit någon gång snart.
Franco colapinto*, som ersatte honom tidigt denna säsong, var ursprungligen förstås vara på en fem-rass utvärderingsavtal, men de som räknar dessa på händerna kommer snart att springa ur fingrarna. De facto team huvudman Flavio Briatore förblir okontrollerbar när man frågar vad affären är, vilket ger ett annat svar varje gång, som en funktionsfel uppsättning köksskalor. Det är förstått att Colapinto, vars förtroende verkar minska varje gång han kör A525, är effektivt på en ras-by-race arrangemang - så han kunde hitta sig själv gå vägen Doohan när som helst. ochnbsp; Det är som F1: s motsvarighet till Pit och Pendulum, om än med Briatore snarare än Vincent Price vid kontrollerna. För att läsa fler artiklar besök vår hemsida.